kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

The fosters S01E08

Kategori: The fosters

 
 
Rätt så segt avsnitt av The fosters. Missförstå mig inte, det var bra men det hände inte så mycket. Det tog sig sakta men säkert framåt tills slutet och så kom allt spännande på samma gång!
 
Jag tycker synd om Brandons pappa om han har alkoholproblem. Aldrig kul! Visste inte att det var därför han och Stef skillde sig.
 
Lenas ex var rätt jobbig. Skulle bara visa att hon kände Lena bättre än Stef. Det har gått 10 år, tror knappast du gör det längre! Men nu visade det sig att Lena vill gifta sig så det kommer dom säkert göra innan uppehållet.
 
Jag gillar Whytt mer och mer. Tycker han och Callie är rätt gulliga tillsammans. Kul att se att dom hade det roligt på bion. Känns som Callie behöver ha lite roligt och bara va lite!
 
Jag gillar verkligen inte Anna. Och efter dagens avsnitt så hatar jag henne! Hon bad ju Mariana om pengar och bara det är förjäkligt av en förälder att göra så. Klart att Jesus bryr sig när han kom dit. Han hade ju inte träffat henne en ända gång. Så han var såklart tvungen att gå dit ensam sen igen! Sen kom Stef och Mike dit för att hämta honom och då blir det skottlossning! Har ingen anning om vem/vilka som blev skjutna! Mike kanske? Annas pojkvän dör kanske. Men Jesus blev nog inte skadad. Eller jag har faktiskt ingen anning. Spännande spännande!
 

Kommentarer

  • TVseries säger:

    Skulle kunna tänka mig att Stef eller Mike blir skjuten, och att den galna pojkvännen dör.
    Och håller med dig om Wyatt och Callie, gillar honom bara mer och mer, och de är ganska söta med varann. ;)

    SV; Vet inte riktigt, tror att det klassades som en olycka. Men Adrian skyller väl antagligen allt på henne...

    Svar: Ja! Tror inte Jesus blir skjuten. Men man vet ju aldrig! Och pojkvännen kan vi ju hoppas att han dör, haha.
    Ja, dom är söta! Whytt bryr sig om henne och är snäll mot henne så hon får gärnava med honom för mig :) Hejade på Brandon och Callie innan men nu är jag kluven!
    Amanda Arvidsson

    2013-07-24 | 13:00:09
    Bloggadress: http://tvseries.webblogg.se

Kommentera inlägget här: