kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

The fosters S01E09

Kategori: The fosters

Jag köpte en ny dator igår eftersom min fyra år gamla Macbook bokstavligen gick i bitar. Så nu sitter jag och skriver på min nya Macbook air. Jag är så glad och en av dom bästa sakerna med den är att skärmen är så bra så tv-serierna blir hundra gånger roligare att titta på! Såg precis The fosters och innan idag har jag sett Orange is the new black som var sjukt bra! Se den!
 
 
Förra avsnittet slutade med att Stef och Micke gick in i Anas hus och man hörde en massa skott inifrån huset. I dagens avsnitt visade det sig att det var Stef som hade blivit skjuten och att Mike sköt Anas pojkvän. Stef klarade sig vilket kändes rätt självklart. Det som jag tänkte på genom hela avsnittet var att dom tjatade så mycket om hur sjävla skottlossningen gick till. Tyckte det var självklart att det inte var Mike eller Stefs fel för Anas pojkvän sköt ju Stef så Mike dödade ju honom i självförsvar. Men i slutet så fick man se Stef minnas hur det gick till och då gick Anas pojkväns pistol av när han tappade den i golvet? Första skottet sköt han men det skottet som träffade Stef var det skottet som avlossades när han tappade den i golvet. Sen sköt Mike honom. Så fattade jag det som. Varför har dom krånglat till det så? Det är bara för att Mike ska hamna i trubbel. Men jag tycker inte att det spelar någon roll för hur skulle han veta det? Aja.
 
Sen tillbakablickarna var lite tråkiga tyckte jag.. Eller tråkiga kanske är fel ord men korta. Hade gärna sett lite mer!
 
Och Wyatt <3 Hur söt är inte han? Tycker bara ännu mer om honom nu! Sen var Talya bara tvungen att komma där! Dom sparar väl Callie och Brandon till sommarfinalen!
 
Bröllop i nästa avsnitt då. Längtar redan!
 
Förresten så har The fosters och Twisted blivit uppplockade för fler avsnitt av ABC family!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: