kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

True blood S06E04

Kategori: True blood

 
 
Just nu känns det som jag kollar på True blood för att jag alltid har gjort det. Mest märks det efteråt för jag minns aldrig vad avsnittet handlar om. Känns trist att den har tappat så mycket. Just nu bryr jag mig mest om vad som händer med vampyr-människo kriget. Jag vet inte om det var så smart av Eric att göra (är det guvämör han är?)s dotter till vampyr. Det ser ju ut som han skickar henne till sitt läger i vilket fall och då vann dom ingenting på den dealen. 
 
Sen tycker jag att det är bra att Bill försöker hitta ett nytt syntetblod. Men det blir väl inte det när dom måste använda feernas blod när jag tänker efter? Tyckte synd om Jessica med som spårade ut helt. Hoppas inte alla barnen är döda!
 
Sookie gillade jag i detta avsnittet! Trodde på slutet att hon hade fallit för charmen men då jävlar! Spännande att se i nästa avsnitt.
 
Och som jag sagt efter varje avsnitt. Varför är Alcide med längre?

Kommentarer

  • SerieBruden säger:

    allt om varulvarna är så tråkigt just nu och jag bryr mig också mest om männsikovarulvskriget, hoppas Tara kom undan förra avsnittet:)

    svar: det ligger nåt i det du skriver, och om Sookie dödar Warlow förlorar hon ju älvkraften också:/ så synd ifall hon skulle göra de.

    Svar: Ja, just det Tara! Det hoppas jag med. Men dom fick nog tag på Pam? Gillar Pam och Tara ihop!
    Visste inte att Sookie förlorar sina älvkrafter om hon dödar Warlow. Inte bra isåfall. Han kanske visar sig va snäll :P?
    Amanda Arvidsson

    2013-07-11 | 18:16:44
    Bloggadress: http://seriebruden.blogspot.com

Kommentera inlägget här: