kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

True blood S06E06

Kategori: True blood

Detta avsnittet var faktiskt riktigt bra! Hände en hel del oväntade saker!
 
 
För det första; NEJ, inte Terry :( Usch vad jag tyckte synd om Arlene när han låg där död. Jag fattade att det skulle hända när vampyren tog bort alla hans minnen. För hur skulle han då komma ihåg att han hade "beställt" sin egen död?! Men jag tänkte dumt av mig aldrig på det i förra avsnittet för då tänkte jag bara på Eric, Pam och co. Men jag gillar Terry så tyckte det var jätte tråkigt! Tycker inte det fanns någon anledning att döda honom heller.
 
Sen dödade såklart inte Eric och Pam varandra. Det hade jag inte förväntat mig heller. Och nu börjar det ju faktiskt hända lite saker på det där lägret. Erics syster vet jag inte vad dom gjorde med, men hoppas hon klarar sig. Gillar henne! Jag tyckte jätte synd om både Jessica, vampyren och Jason. Jävla bitch den där Sarah! Sen skrattade jag lite åt Eric och Steve, haha. Bill sökte upp Lillith och blev Billith-the-super-vampyer och dödade guvunören (är fortfarande inte säker på om han var guvenör). Så nu återstår det att se om dom tar sig ut och hur dom tar sig ut från lägret! Fattade jag det rätt men var True blood flaskorna förgiftade med något?
 
Sookie och Warlow kom varandra närmare i detta avsnittet. Om jag ska va ärlig hängde jag inte till 100 % med där (instagram kan va boven..). Men blev hon vampyr i slutet? Eller drack dom bara varandras blod och hade det trevligt? 
 
Jag tyckte detta avsnittet var spännande. Fortsätter det såhär säsongen ut så är det bra! Och nu verkar ju Alcide ha lugnat ner sig lite med, skönt!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: