kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

True blood S06E07

Kategori: True blood

 
 
Jag gillade avsnittet även denna veckan! När det blir lite mindre fokus på varulvarna så blir det genast bättre. 
 
Sookie hade inte blivit vampyr. Jag vet inte om jag hade brytt mig om hon blev det. Kanske hade varit kul, hon hade ju blivit både vampyr och fe. Warlow gillar jag. Som man hatade honom innan. Lite lustigt ändå.
 
Stackars Arlene! Carrie Preston som spelar Arlene är en grym skådis. Alla roller som hon spelar gör hon jätte bra! Hon är till och med Emmy-nominerad för sin gästroll i The good wife i år. Sen är hon gift med Michael Emerson, han som spelar Ben i Lost och Harry i Person of interest. Fast det var inte Carrie Preston jag skulle skriva om, haha, utan Arlene. Jag tycker så synd om henne. Hon och Terry har ju 3 barn och nu blir hon helt ensam. 
 
Åh, Eric! Smälter man när man ser honom gråta? Ja, det gör man! Jag brydde mig inte så mycket om hans syster men tyckte ändå det var tråkigt. Gillade att BIll och Eric samarbetade lite. Bill behöver komma in i gänget lite för nu är han helt själv i sitt hus. 
 
Sen tyckte jag lite synd om Jason när Jessica ville att han skulle vakta dörren så hon kunde ha sex med den andra vampyren. Men det blev ännu mer synd om honom när hon jäkla Gud-Sarah slängde in honom i vampyr buren. 
 
Haha och Pam är ju bäst! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: