kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

Twisted S01E05

Kategori: Twisted

 
 
Bra avsnitt denna vecka! USA och deras festivaler. Dom älskar verkligen allt som har med traditioner att göra. 
Ni fattar säkert att det var en höst-festival i detta avsnittet och alla i hela samhället skulle såklart vara involverade på något plan. Danny fick inte gå dit men det gjorde han såklart ändå (bra). Han och Jo gick dit och det blev en väldig uppståndelse. Jag blev rätt förbannad på pappan som slog till Danny. En vuxen man som slår ett barn?! Och polisen gör nästan ingenting åt saken. Tyckte han borde fått nått straff eller iallafall böter? Jag vet inte. 
 
Tyckte det var kul att se att Danny och Jo hade roligt när dom var där. Det är ofta i sådana här serien som allt vardagsgrejs försvinner. Som deras dans tex. Sen så börjar Jo få känslor för Danny. Det såg man på henne under den andra dansen. 
 
Sen kommer såklart Lacey och förstör! Jag är team Jo än så länge. Och så kysser såklart Lacey Danny. Varför? Tyckte det var helt otippat. Jag menar, hon har pojkvän, aldrig trott att Danny är oskydig och varit rätt taskig mot honom hela tiden. Fattar egentligen inte varför han vill ha henne! Men jag har väntat på tringeldramat och nu kommer det. Det var väl oundvikligt..
 
Och Karen vet jag inte vad hon tror. Hon ville veta om hennes son var en psykopat, men sen slängde hon halsbandet i sjön. Jag tror att hon är på Dannys sida. 
Sen såg såklart Rico (som jag tycker om jätte mycket) Karen slänga halsbandet i sjön. Spännande! Han berättar det säkert för polisen och så blir Jo sur. Längtar tills nästa avsnitt! Tonårsdrama <3
 

Kommentarer

  • sofia - En blogg om tv-serier säger:

    Kul att det finns någon som håller med mig om Jo, alla som jag hört från hittils gillar Lacy. Eller jag har inte något emot henne, jag vill bara inte ha henne med Danny...

    Svar: Va? Jag gillar inte alls Lacey. Kan inte sätta fingret på varför, gör bara inte det! Men jag vet inte om Jo och Danny borde bli ett par heller. Tycker Rico och Jo är rätt söta!
    Amanda Arvidsson

    2013-07-14 | 22:37:15
    Bloggadress: http://seriebloggen.com

Kommentera inlägget här: