kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

Twisted S01E07

Kategori: Twisted

 
 
Det hände inte speciellt mycket runt mordet i detta avsnittet. Tyckte det var mest om att Danny gillar Lacey och Jo gillar Danny. Snacka om triangeldrama! Och jag kan inte bestämma mig vem jag tycker ska vara ihop med vem. Eller om någon av dom ska vara tillsammans överhuvudtaget. Innan var jag helt säker på att Jo och Danny skulle va tillsammans. Jag gillade verkligen inte Lacey men hon har börjat växa på mig. Hon har blivit snällare och i dagens avsnitt stod hon ju till&med upp för Danny inför Archie. Författarna verkar ju tycka att Danny och Lacey ska vara tillsammans iallafall. Och det är helt okej med mig sålänge inte Jo blir sårad. Vilket hon kommer bli nu för hon gillar ju Danny hon också. Dom får ge henne ett annat kärleksintresse. Han killen som var med i The secret circle Chris Zylka kanske kan va något? (Jag tycker Chris passar så mycket bättre i längre hår!) Sen vet jag inte om Rico kanske kan va något? Han är ju söt och gullig. Vi får se helt enkelt.
 
Lacey gjorde slut med Archie redan. Trodde det skulle ta mycket längre tid. Men förstår henne, han var en idiot!
 
Tycker om Dannys mamma mer och mer, mindre om Jos pappa. 
 
I slutet hittade dom halsbandet i sjön. Spännande! Jag vill veta vad som är så speciellt med det! Sen vill jag också veta varför Danny mördade sin faster!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: