kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

170613

Kategori: Allmänt

Jag gjorde ju någon slags "sammanfattning" förra veckan på vad jag skulle se den veckan. Jag gillade det så jag gör likadant denna vecka. Så det här ska jag se;
 
True blood (säsongspremiär) Jag minns knappt hur det slutade förra sommaren. Jag tycker inte att True blood har varit lika bra dom senaste säsogerna. Så vi får se vad vampyr-gud Bill gör i denna säsongen. Men det är ju aldrig fel att titta på Alexander Skarsgård..
Keeping up with the Kardashians
Real housewives of New jersey
The goodwin games Det händer inte mycket i avsnitten men jag vet inte. Den har något :)
The fosters 
Mistresses Jag ger den några avsnitt till
Teen wolf Jag tror jag vet vad jag saknar i denna serien. Lite dialoger och kärlek. Visst Allison och Scott, men dom pratar inte med varandra och jag tycker knappt dom passar ihop :P Så fort dom kommer i bild blir det bara lite musik. Mer dialoger!
Pretty little liars
Twisted
Graceland Fortfarande inte sett
 
Sen har jag tittat klart på New girl och har tagit en liten paus i Fringe för att se Gilmore girls. Är på avsnitt 9 på säsong 1 och jag gillar det. Riktig feel good serie. Jag tänkte att jag skulle växla mellan den och Fringe. Men när jag väl börjar kolla på något kan jag oftast inte sluta. Blir för inne i en serie för att helt plötsligt byta till en annan. Fringe var ett undantag, men den är SÅ rörig. Man måste vara koncentrerad hela tiden för att hänga med. Så ja, den får pausa lite.
 
Ha en bra vecka!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: