kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

Pretty little liars S04E01

Kategori: Pretty little liars

Då har jag kollat på fösta avsnittet av Pretty little liars. Och jag känner lite snark...
 
Den stora twisten med säsongsavslutningen i säsong 3 visade sig vara en gris. Jag bara undrar varför? Haha, så jäkla dumt. Kunde dom inte bara lagt Walden där istället? Eller hittade dom honom mördad 2 meter bort från bilen? Aja. Walden var som sagt död. Undra vem som mördade honom? Gillade aldrig honom, vem gjorde det? Så det spelar inte mig så stor roll att han är död. Hanna fick ju tag på videon i bilen iallafall!
 
Mona har blivit snäll? Eller spelar hon? Jag undrar om manusförfattarna ens vet det än..
 
Ezra och Aria är bara tråkiga. Tyckte det hade varit lite små kul om hennes dröm faktiskt hade stämt. Lite action!
 
Sen Toby fortsätter dom göra skum. Det där med hans mamma? Hängde inte riktigt med där? Eller så minns jag inte om dom har tagit upp hans mamma i andra säsonger? Jag gillade Toby innan och gör väl det fortfarande men man blir ju lite kluven när han beter sig skumt 75% av tiden :P
 
Undra om det är Melissa i den andra dräkten? Hoppas det, hon om någon har ju varit skum från första början.
 
Sist men inte minns. Vem är A då? Jag har förtillfälligt ingen teori.. Lever Allison? Tvillingsyster? Pojkvänner? Mammor? Ja, ni fattar!
 
 

Kommentarer

  • Sofia - en blogg om tv-serier säger:

    Jag tror inte att mammorna har något med A att göra. Det finns inte någon logik i det. Det måste vara någon som känner tjejerna men av någon anlednign har något emot dom eller blir utpressade.

    Än så länge kör jag på min Aria Ezra teori även om den inte är så populär. Jag gillar att ha någon som jag tror är skum :)

    Svar: Jag tror inte heller att mammorna ligger bakom det. Varför skulle man utsätta sina barn mot något sånt? Isåfall Allisons mamma som kom tillbaka nu. Ja, jag läste om din teori och det kan säkert va så. Men jag tror inte att Aria är med på det med Ezra kan säkert ha med det att göra. Ingen har misstänkt honom i serien och alla verkar älska honom så han kan säkert ha med det att göra!
    Amanda Arvidsson

    2013-06-17 | 10:35:36
    Bloggadress: http://seriebloggen.com

Kommentera inlägget här: