kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

Pretty little liars S04E02

Kategori: Pretty little liars

I detta avsnittet fick jag lite svar på Tobbys mamma som jag inte hängde med i i förra avsnittet. Det känns som att den storyn inte är klar än och det får säkert konsekvenser att han hjälpte A. 
 
Hannas mamma målas nu upp som Wildens mördare. Hon träffade antagligen honom på brottsplatsen precis innan han dog eller nått sånt. Hade varit lite kul om det ändå var hon för det hade varit så oväntat just för att det inte brukar vara så i denna serien.
 
Sen fåglen, haha. Jag tyckte det var så dåligt. "Ja men efter 4 år dyker en fågel upp med en massa information om Allison". Ja, vad ska jag säga? Såklart att A tog den och matade den med en annan fågel (blä). 
 
Jag tycker synd om Spencer som inte kom in på collage. Jag håller med Ezra om att det nog är smart att inte skriva om allt det där i en collageuppsats!
 
Och Aria hittade en ny kille. Hoppas att det kan bli något intressant där och att han inte visar sig vara skum han med :P
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: