kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

The fosters S01E03

Kategori: The fosters

Detta var ett bra avsnitt tycker jag! Även fast man räknar ut rätt fort vad som ska hända så gör det inte så mycket. 
 
I detta avsnittet fick Brandon välja om han ville flytta in hos sin pappa. Tyckte det var lite skumt att han inte redan hade fått det valet. Jag menar han är 16 år, man vet vem man vill bo hos vid det laget. Förstår att hans mamma blev ledsen men samtidigt så ska han få bestämma det själv. Tyckte det var så fint när han och hans pappa stod och kramades i slutet. 
Apropå Brandon så är hans flickvän en riktig bitch. Märkte man ju direkt men nu får hon ändå ge sig. Jag förstår att hon är svartsjuk för Brandon och Callie har ju riktigt fin kemi och man ser ju på dom att dom vill ha varandra :P Men Brandon har ju inte gjort någonting fel så ja, hon får helt enkelt ta och lugna ner sig lite.
 
Jag förstod precis som dom flesta andra att mamma-rektor (minns inte namnet) skulle hjälpa Jude att fuska. Undra om någon får veta det. 
 
Sen the twins. Minns inte namnet på dom heller men jag tycker iallafall att the twin brother ska få träffa bästa vännen. Dom är söta ihop :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: