kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

Twisted S01E02

Kategori: Twisted

Bara andra avsnittet på Twisted och jag gillar det verkligen redan! Det är sådär härligt tonårsdrama! Titta på den om du gillar sådant!
 
Jo's pappa känns lite väl överbeskyddande men samtidigt är han ju något på spåret. Det där halsbandet är ju borta och Danny har det ju uppenbarligen av någon anledning. Det verkar ju betyda något för honom för han kunde ju inte ta sönder det i slutet. Kanske inte ens är samma halsband?
Sen får man fortfarande inget riktigt grepp om Danny. Han är snäll ena sekunden och väldigt "cool" men i nästa slåss han i skolan. Vi får se vad som händer. Gillar han och Jo iallafall. Kanske kan bli något där? Han har inte samma kemi med Lacey. Lacey har jag ingen riktig åsik om än så länge. Hon bara är där, ingen vidare personlighet. Hennes bästa vän blir mördad men hon verkar inte ta det så hårt? 
 
Sen Dannys mamma är ju hal som en ål. Hon har ju något finger i spelet tror jag! Och den där läraren, haha, usch!
 

Kommentarer

  • sofia - En blogg om tv-serier säger:

    Jag gillar den verkligen och vill bara se mer!!

    Svar: Jag med! Hoppas bara att dom avslutar denna storyn i säsongsfinalen och inte fortsätter som PLL.
    Amanda Arvidsson

    2013-06-23 | 11:40:16
    Bloggadress: http://seriebloggen.com

Kommentera inlägget här: