kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

Fringe

Kategori: Fringe

Jag är lite seg på att skriva här. Glömmer bort att jag har gjort en blogg. Men ska försöka bli lite bättre.
 
Just nu håller jag på att kolla på Fringe. Har inte kommit så långt är bara på säsong 1 avsnitt 10. Får inget riktigt grepp om serien, i vilken riktning den är på väg och sådär. Jag älskade Lost som är gjord av J.J abrams och det är denna serien också. Den är lika mystisk och man får inga svar. Jag tycker det är riktigt jobbigt att aldrig få några svar. Jag gissar alltid hur det ska sluta när jag kollar men i Fringe går det inte. Så lite frustrerande är det. Men jag har en vän som har tipsat om serien så jag ska inte ge upp. Alla andra serier har ju gått på paus så jag har ändå inte så mycket att kolla på. Sen gillar jag skådespelarna, dom passar i sina roller och det är skönt (som tex Charlie i Revolution inte gör!)
 
Sen har jag lite problem med att lägga in bilder... Är inte riktigt hemma på det här med bloggandet men det kommer väl!
 

Kommentarer

  • sofia - En blogg om tv-serier säger:

    Denna serien skrev jag upp på min att se lista nu JJ Abrams är ett bra säljsargument mot mig. Du borde verkligen kolla in Revolution om du gillar Lost. Riktigt bra serie och skapad av ingen mindre än JJ :)

    Svar: Samma här, allt med hans namn! Jag kollar på Revolution redan och gillar den. Men den är inte i samma klass som Lost tyvärr (för mig då :P) Sen har jag lite svårt för hon som spelar Charlie, kan inte sätta fingret på varför. Därimot Miles, mums!
    Amanda Arvidsson

    2013-05-25 | 14:22:09
    Bloggadress: http://seriebloggen.com
  • FrökenTV, bloggen om tv och film säger:

    funderar att se den också då jag älskar joshua jackson

    Svar: Jag har nästan sett hela säsong 1 nu och den blir bättre och bättre. Om man gillar lite mystiska grejer, lite sci fiction blandat med vetenskap. Sedan är skådespelarna grymt bra. Jag tycker du ska se den, gillar du Joshua Jackson så se den :)
    Amanda Arvidsson

    2013-05-25 | 18:14:51
    Bloggadress: http://efji.blogg.se/

Kommentera inlägget här: