kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

Atlantis

Kategori: Allmänt

 
Igår kollade jag på första avsnittet av Atlantis. När jag hörde talas om serien trodde jag att den skulle utspea sig i den försvunna staden Atlantis men att det skulle vara någon sagolik borg under vattnet, som lilla sjöjungrun typ. Men istället var Atlantis (fortfarande den försvunna staden) en stad där Hercules fanns. Gladiatorer och tvåhövdade ödlor. Jag fattade inte riktigt Jasons roll i det hela, vem han var osv. Jag trodde nämligen att han skulle spela Hercules men nu är det något annat med honom.
Jag brukar gilla serier som är baserad på histora men den här gillade jag inte alls. Kom inte in i den. Jag vet inte riktigt varför för på pappret är det en perfekt serie för mig. Så jag kommer inte se vidare på den här alls. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: