kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

The tomorrow people

Kategori: Nya serier

 
Jag såg piloten till The tomorrow people tidigare i veckan. Den var både bra och dålig. Men jag gillar oftast CW's serier så denna tar sig säkert. Jag har inte kommit ur det där tonårsdrama stadiet än, haha. Plus att jag är svag för övernaturliga serier.
 
När den började och Robbie Amell sa; My name is Stephen Jameson. Då tänkte bara på Arrow. Delvis för att Robbie Amell är kusin med Stephen Amell (samma namn som Robbi's karaktär) och för att Arrow börjar alltid med ; My name is Oliver Quenn. Och det mest solklara att dom var väldigt lika utseendemässigt. Och när vi ändå pratar utseende såg jag en viss likhet till Paul Wesley från The vampire diaries. Det är tillochmed Julia Plec som har producerat The tomorrow people. 
 
Men tillbaka till avsnittet som jag faktiskt gillade, den var lite töntig ibland men jag gillade Stephen, John och Cora. Tror att den här serien kan ha potential. Jag är nyfiken på varför Stephen gjorde som han gjorde i slutet och jag brukar älska när typ FBI är ute efter folk med krafter. Så jag kommer fortsätta titta och hoppas att det blir bättre.
 

Kommentarer

  • FrökenTV, bloggen om tv och film säger:

    tyckte det var jätte bra faktiskt :)

    Svar: ja, nu har jag sett andra avsnittet med och jag gillar det :)
    Amanda Arvidsson

    2013-10-17 | 22:10:49
    Bloggadress: http://efji.blogg.se/

Kommentera inlägget här: