kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

Vecka 41

Kategori: Agents of S.H.I.E.L.D.

Jag ligger efter lite för jag har inte varit hemma på hela helgen. Så har inte sett Grey's, Parenthood, The originals, Elementary och Bones. Jag har kommit fram till att jag inte kommer skriva om komediserierna varje vecka, bara om det är ett speciellt avsnitt. Jag får se om jag väljer att inte skriva om några andra också. Downton abbey har jag bestämt mig för att titta på i svt när den börjar. Det börjar ännu fler serier denna veckan och jag fattar inte hur jag ska hinna se allt. Jag ska även kolla in veckans avsnitt av Glee för det är hejdå avsnittet till Finn. Det som står i kursiv är alla nya serier för säsongen. 
 
Mitt tvtittande v.41; 
 
Betrayal
Homeland
Keeping up with the Kardashians
Once upon a time
Revege
The good wife
The real housewives of New jersey
Witches of east end *Seriepremiär*
Beauty and the beast *Säsongspremiär*
Bones - Ligger efter
Hart of dixie *Säsongspremiär*
HIMYM 
Hostages
Sleepy hollow 
The blacklist
The real housewives of Miami 
Face off  
Agent of S.H.I.E.D. 
New girl
Person of interest 
Sons of Anarchy
The originals - Går nu på onsdagar istället för på fredagar som första avsnittet gjorde. Har inte hunnit se första avsnittet än.
Arrow *Säsongspremiär*
Modern family 
Nashville 
Revolution 
The tomorrow people *Seriepremiär*
Elementary - Ligger efter
Grey's anantomy 
Once upon a time in Wonderland *Seriepremiär*
Parenthood - Inte hunnit se än
Project runway
Scandal 
The Michael J. Fox show - Inte sett än
The vampire diaries

Maraton;  

Breaking bad - Nu är jag inne på säsong 3. Tycker inte den är lika bra som första och andra säsongen. Vet inte varför. Den är fortfarande jätte bra, men som sagt inte riktigt lika bra. 
Gilmore gilrs - Nu är jag inne på fjärde säsongen.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: