kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

Agents of S.H.I.E.L.D.

Kategori: Agents of S.H.I.E.L.D.

 
Behöver nog inte skriva vad denna handlar om för alla vet nog det vid det här laget så skriver bara vad jag tyckte om första avsnittet.
 
Jag har läst allt möjligt om den här serien denna veckan, vissa är positiva andra negativa. För mig får den helt okej. Man kan ju inte hjälpa att förväntningarna va skyhöga. Då blir man nästan alltid besviken hur bra det än är. Jag gillade att den var så snyggt gjord. Hoppas att dom kan hålla den budgeten genom hela serien. Men jag hade rätt svårt för humorn. Det var alldeles förmycke. Visst lite humor är kul men när det är en actionserie så får det inte bli förmycke för då tar man det inte på allvar. Jag hade velat se en mer mörk variant, lite mystisk.
 
Skådisanra var det inget fel på. Gillade framförallt Chloe Bennet som var med i Nashville innan. Jag gillade också superhjälten i detta avsnittet och tror att det kan spinna vidare på en intresant storyline där med dom som "hjäpte" honom. 
 
Men summan av kademumman blir godkänd. Jag kommer fortsätta titta och hoppas att det blir bättre!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: