kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

Betrayal

Kategori: Betrayal

Nu har jag kollat in första avsnittet av nya serien Betrayal. Handlade kortfattat om en man och en kvinna som träffas och inleder en affär. Sen visar det sig att kvinnans man som är advokat ifråga ska möta hennes älskare i en rättegång mot hennes älskares chefs son. Haha vad krångligt det lät. Svårt att hitta dom svenska orden på allt advokatsnack.
 
 
Alltså jag vet inte riktigt vad jag ska tycka. Att hela serien handlar om att dom är otrogna känns sådär. Det är en väldigt såpa-aktig "stämmning" genom hela avsnittet. Den har ingenting man inte sett förut. Ändå fastnade jag lite. Ibland gör man det för skit-serier, haha. Men jag tror att jag ger den några avsnitt och sen ser vad jag känner. Detta kändes väldigt mycket som en inledning och jag vill se hur det är nu när männen ska mötas i rättegång. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: