kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

Dexter S08E10

Kategori: Dexter

 
Det har gått några dagar sen jag såg veckans avsnitt av Dexter så jag har glömt lite vad som hände. Lättare hänt än man tror men ska försöka skriva mina tankar om det jag minns!
 
Jag har ingen aning om hur det ska sluta för Dexter och Hannah. Trodde inte att säsongen slut skulle handla så mycket om deras förhållande utan mer om Dexter kommer åka fast eller inte. Det verkar inte alls vara något problem? Men man vet aldrig. Jag stör mig otroligt mycket på han som är efter Hannah iallafall. Jag vill att Dexter, Hannah och Harrison ska komma iväg till Argentina och leva lyckliga i alla sina dagar. Men det kommer inte hända. Jag mår alltid bäst när serier slutar med ett lyckligt slut och helst ska man få veta hur bra och lyckliga alla är innan det slutar! Ja, jag vet, lite trist men sådan är jag!
 
Jag tror inte Dexter kommer kunna lämna Dr.Vogels son levande. Tyvärr kommer det väl kosta honom hans lyckliga slut, att han ska få välja eller nått. Apropå något helt annat tycker jag Dr.Vogels son är väldigt lik Ryan Gosling, haha. 
 
Fy vad hemskt att Dr.Vogel dog. Hur fan kan man döda sin egen mamma? Dexter kommer säkert vilja hämnas nu!
 
Blev rätt förvånad att Deb var så öppen med Quinn och bara kysste honom. Kändes inte som det passade in på något sett men hon förtjänar att va lycklig så hoppas hon blir det med Quinn nu.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: