kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

Graceland S01E11-12

Kategori: Graceland

 
Näst sista och sista avsnittet på säsong ett var riktigt spännande! För dom som inte redan vet så har Graceland blivit förnyad för en andra säsong. Det blev jag glad för. Graceland har varit perfekt på fredagar nu i sommar då bara Project runway har gått. 
 
Jag började fatta i avsnitt 10 att det var något skumt med killen som Charlie hade kontakt med. Och jag började känna igen honom i avsnitt elva och då fattade jag vem det var (lite sent tror jag). Men återkommer till det sen.
 
Blev så irriterad att Mike inte hittade inspelningen men sen när jag tänkte efter så hade Briggs försvunnit för gott och det hade ju inte gått. Jag blir bara så irriterad att Mike aldrig kommer tillräckligt nära sanningen. Tycker han förtjänar att få veta den med tanke på allt Briggs har gjort mot honom. 
 
Hoppas det händer lite mer mellan Mike och Paige nästa säsong. Tyckte det var roligt när hon spelade grravid, haha.
 
Johnny är så go. Men han är nästan för snäll, han ser inte vad som händer framför ögonen på honom för det känns inte som han kan tro något elakt om någon (eller iallafall dom som bor i huset :P).
 
Det gick mycket snabbare än jag hade förväntat mig när Mike kom in och såg Jangles i trappan och sköt. Trodde dom skulle springa runt och jaga varandra lite. Skönt att Jangles dog iallafall, jäkla äckel var han. Och jag gillade att Mike var den som räddade Charlie och Briggs.
 
Undra vem som blir the bad guy nästa säsong. Och jag undrar också om dom kommer kunna få mig att gilla Briggs igen. Hat-kärlek till honom. Och vad ville Briggs när han ringde Mike? Kommer Mike åka tillbaka till Graceland? Kanske inte i första avsnittet men sen blir det säkert så. Vad tror ni?
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: