kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

Mistresses S01E12

Kategori: Mistresses

 
Karen vann rättegången men förlorade sin licens i ett halvår. Jag trodde inte att det skulle vara Jacob som fick det indraget. Förstår om han är besviken på Karen men att han sparkade henne va lite väl. Jag trodde också att dom hade kliniken ihop så då borde han inte kunna sparka henne? 
 
Jag är kluven i Savi/Harry/Dominic situationen. Först tyckte jag att Savi skulle va med Harry men hon var ju otrogen för att dom va olyckliga och för att hon drogs till Dominic. Nu är jag nog lite mer på Dominics sida. Det visar sig säkert att barnet är Harrys ändå. Men det hade varit roligt om det varit Dominics för det blir så oväntat då.
 
April verkar vilja vara med Paul ändå. Hennes dotter vill ju bara ha sin gamla familj tillbaka och det kan hon ju få så jag tror att det kommer bli April och Paul i slutänden.
 
Josh bryr jag mig inte om förtillfället. Är sur för hon förstörde allt med Alex.
 
Säsongsfinal nästa vecka. ABC har inte gått ut med att dom ska förnya Mistresses än. Så jag hoppas att det inte slutar med en cliffhanger för läggs serien ner då blir det bara jobbigt. Typ att man inte får veta vem som är pappan!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: