kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

Mistresses S01E13 (säsongsfinal)

Kategori: Mistresses

 
ABC har inte gått ut med om dom kommer förnya Mistressess till en andra säsong. Det vill jag verkligen att ABC gör för att det är en bra sommar serie. Och den slutade med två cliffhangers! Så därför måste dom ge Mistresses en andra säsong!
Jag hade kanske inte börjat kolla på Mistresses om den hade gått på hösetn men iochmed att den gick i sommar har hunnit med att se den.
 
Det innehöll väl inga OMG händelser i finalen för man har sett den här typen av säsongsfinaler så många gånger. Det jag blev mest chockad över var att Dominic var pappan till Savis barn. Jag trodde absolut att det skulle vara Harrys. Så jag blev positivt överraskad att dom inte körde på det säkra kortet där.
Tidigare i avsnittet krockade Savi så hon hamnade på sjukhus. Och där var en den typiska händelsen nummer  ett. Hon ligger illa till men klarar sig. I slutet på avsnittet chrachar hon så nu vet man inte om hon eller bebisen överlever. Här kan dom ju göra så hon får missfall så blir det inga "problem" för Savi och Harry.
 
Karen blev pistol hotat av sin förra älskares fru som tydligen hade lite psykiska problem. I slutscenen kastar Sam en stol igenom ett fönster och försöker rädda Karen och alla tre hamnar i slagsmål. Pistolen avfyras såklart och man får inte se vem som blir skjuten. Där var den andra cliffhangern och ett typiskt slut!
 
April sa tillslut till Paul att åka hem till sin andra familj. Hon förtjänar så mycket bättre än honom så det var bra!
 
Joss hände det inte mycket med i detta avsnittet. Hon satt mest med Savi på sjukhuset.
 
Även om det var en typisk(lite såpig) säsongfinal så vill jag ha en andra säsong för det är så frustrerande när man inte får veta vad som händer!
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vart kan man kolla på avsnitten?????? Tacksam för svar så snart som möjligt!!!!

    2014-03-10 | 19:23:05

Kommentera inlägget här: