kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

Sleepy hollow

Kategori: Sleepy hollow

 
Nu har jag äntligen kunnat se Sleepy hollow. Varit jätte jobbigt denna veckan och inte kunna ha sett på något. Men nu har jag alltså sett Sleepy hollow och mitt första intryck är positivt. Jag gillade storyn, visste ju lite i förväg pga filmen men man visste ju inte hur mycket serien skulle likna filmen osv. Jag vet inte om jag hängde med på allt snack om varför han huvudlöseryttaren var där och allt det där med Biblen (just då hade jag två väldigt högljudda vovvar bredvid mig). 
 
Har läst någonstans att dom gillade huvudpersonerna och deras kemi och det reagerade jag också på. Tycker dom spelade väldigt bra tillsammans.
 
Var lite humor i den men inte för mycket som det inte får bli heller!
 
Men jag trodde den skulle vara mycket mer läskig än va den var. Jag tyckte inte det var spännande än ända gång.. Och jag undrar hur dom kommer kunna göra flera säsonger på denna storyn. Allt den huvudlöseryttaren behövde var väl hans huvud?
 
Svårt att skriva om en serie man bara sett första avsnittet av men jag kommer fortsätta titta! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: