kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

Sons of anarchy S06E01

Kategori: Sons of anarchy

 
Mina förväntningar på Sons of anarchy är alltid skyhöga och det är inte alltid så bra. Jag blev tyvärr besviken på första avsnittet. Jag blev besviken och förbannad på vissa karaktärer, speciellt Jax.

Tara hamnade i fängelse förra säsongsfinalen och där satt hon fortfarande. Tyckte synd om henne för hon har ju inte gjort något. Visst hon gav korset till Otto men vem kunde veta att han skulle mörda någon med det.

När jag ändå pratar om Otto. Stackarn som blev våldtagen i fängelset. Han har gjort hemska saker men ingen förtjänar det. Usch!

Jag blev förbannad på Chibs att han slog Juice. Varför var han tvungen att göra så? Han ville lära honom en läxa antar jag men att slå någon gul och blå är lite överdrivet.

Tig har verkligen blivit knäpp. Det är synd om honom för han har ju blivit sådan sen han såg sin dotter brännas levande. Men när han dränkte porrkillen i kiss sen kissade på honom vet jag inte om jag ska skratta eller gråta?

Clay kommer säkert ta det erbjudandet att få va i säkerhet i finkan om han skvallrar på klubben. Han gör allt för att överleva.

Jax var otrogen!!! Alltså fyfan vad arg jag blev! Är fortfarande förbannad. Hur kan han göra så mot Tara? Hon sitter i fängelset och då passar den jävlen på. Jax var min favorit karaktär förr. Men efter förra säsongen har han bara sjunkit och det känns inte som han kommer bli mer poppis än på ett tag.

Sen den där lilla killen som man fick se genom hela avsnittet. Jag trodde att det kanske var Opies son eller nått. Men nej, utan istället så går han in i en skola med ett automatvapen och skjuter. Och vapnet som han använde kommer tydligen från Jax som gett det till killens pappa. Jag tyckte inte att skolskjutningen passade in. Det kändes inte Sons of anarchy.

Sist men inte minst vad har Tara gjort med håret?!? Så fult!

Kommentarer

  • Tvseries-Henny säger:

    Känns som att Sons of Anarchy inte är en serie för mig.. Men jag vet inte, borde jag kolla in den? ;)

    Svar: Det trodde inte jag heller innan jag började kolla! Men det är en av dom bästa serierna jag sett. Visst den ät brutal ibland men man vänjer sig ;)
    Amanda Arvidsson

    2013-09-15 | 21:06:44
    Bloggadress: http://www.tvseries.webblogg.se

Kommentera inlägget här: