kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

Suits S03E010

Kategori: Suits

Sista avsnittet av Suits för säsongen. Var inte säker om det var säsongsfinal eller inte men det står på deras hemsida att dom kommer tillbaka i vinter så detta var väl sommarfinal. Kommer sakna Suits ialllafall!
 
 
Verkar som att allting med Evas fall är över nu? Det har ju hållt på hela säsongen och det brukar vanligtvis ha ett fall per avsnitt. Om jag måste välja vilket jag föredrar så är det avsnitts fall. Det känns lite mer som Suits. Men samtidigt är jag glad när serien vågar göra förändringar. Vi får väl se vad resten av säsongen kommer handla om.
 
Jag gillade Rachel i detta avsnittet. Hon gav sig inte och hon stod upp mot Jessica. Tror hon kommer bli en bra advokat! Sen är det skönt att det löste sig mellan Mike och Rachel också. Blev så irritard på Mike för han iprincip tvingade henne till att välja antingen eller. 
 
Alltså jag gillar inte Scotty och jag vet inte varför. Jag ser inte gnistan mellan Harvey och henne bara.
 
Sen slutet! Nu kommer alltså Louis få veta också. Snart vet alla känns det som. Och Louis är ju väldigt "rätt ska va rätt" så han kommer väl flippa ut antar jag. Ska bli spännade att se!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: