kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

Suits S03E09

Kategori: Suits

 
Veckans avsnitt av Suits var näst sista avsnittet för detta året. Jag tror att serien kommer tillbaka i Januari för har för mig att den gjorde det förra året men är inte hundra på det. Jag hoppas att det är så för det känns lite jobbigt om det är säsongsfinalen nästa vecka. 
 
Scotty (inte säker på stavningen) var tillbaka i detta avsnittet och jag gillar inte henne. Jag vet inte varför. Det kan va för att hon påverkar Harvey så mycket. Iförsäg så trodde han att hon lurade honom, vilket hon inte gjorde. 
 
Jag gillade däremot Kathrine och det har jag nog inte gjort innan. Hon var väldigt gullig och rolig mot Louis. "You just got LITTUP!", haha. Och jag gillade att Harvey inte var för hård mot Louis i slutet. Alla kan göra misstag! Harvey var väldigt gullig mot Donna i början också! (Jag är lite kär i Harvey som ni kanske märker, haha)
 
Det där med Mike och Rachel och Rachels pappa kändes lite överdrivet. Och Mike frågade Rachel om hon ville flytta ihop. Han frågade henne väldigt fint. Men nu har hon kommit in på Stanford så undra om dom kommer göra slut nu eller om dom kommer försöka hålla ihop.
 
Eva stämde dom i slutet! Kan faktiskt förstå varför. Hoppas bara dom löser det!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: