kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

V.38 tv-serier

Kategori: Bones

Iochmed att jag har varit iväg denna veckan så har jag inte kunnat se några avsnitt. Nu har jag iallafall sett allt och jag brukar ju skriva enskilda inlägg per avsnitt men jag skriver alla här. Funderar på att göra det i forsättningen också när alla serier börjar. Kommer bli en massa inlägg annars. Kanske "måndagens serier", "tisdagens" osv. Vi får se helt enkelt :)
 
 
Devious madis S0111-12
Det är bra att Devious madis går på sommaren och är slut nästa vecka för annars hade jag inte sett den. 
I förra avsnittet så blev man ju misstänk som attans mot Philip och det är jag fortfarande. I det här avsnittet anlitade han en man som skulle mörda Marisol men sköt Taylor istället. Jag gillar Taylor så jag hoppas hon överlever. Och jag fattar att Rosie inte kan gifta sig med Spence efter att Perry hämtade hennes son. Men jag vill ha Spene och Rosie tillsammans, dom är så fina ihop. Säsongsfinal imorgon, då får vi väl veta vem som mördade Flora.
  
Dexter S06E11
Detta blir ju seriens näst sista avsnitt någonsin. Av någon anledning gillade inte jag veckans avsnitt. Det var för snällt på något sett. Jag tycker heller inte att mördaren Dr.Vogels son är speciellt läskig. Inte som han Trinnity-killer (vet inte hur det stavas). Men man kände på sig att det skulle hända något med antingen Deb eller Hannah. Och det gjorde det såklart. Deb blev skjuten. Men hon kan väl ändå inte dö nu?! Det skulle fan ta år för mig att komma över det, haha. Så dumt av Deb och Dexter och lämna honom själv därinne när dom vet att the marshalls är efter dom. Vi får se hur dte slutar imorgon. Förr trodde jag att manusförfattarna skulle sätta dit Dexter i slutet, men nu tycker jag dom verkar vilja att han ska få ett lyckligt slut. 
 
Bones S09E01 *Säsongsprämier*
Bones tyckte inte jag var så bra. Jag bara följer den för att. Den är ju inte speciellt bra längre. Några avsnitt kan dom få till, men inte så ofta. Det hade gått tre månader sen Both sa till Bones att han inte ville gifta sig med henne och det präglades detta avsnittet av. Det konstiga var att dom blev sams på slutet. Trodde dom skulle köra längre på att dom var arga och ledsna. Vi får hoppas att Pelant kommer fram snart så dom kan få fast honom. Annars är jag glad att Bones är tillbaka, det är något mysigt över Bones.
 
New girl S0301 *Säsongsprämier*
Helt okej säsongsprämier av New girl. Har inte så mycket att säga förutom att det var kul att se Jess och Nick som ett par. Och hur det kommer utväckla sig. Schmidt blev jag lite irriterad på. Att han väljer båda kommer sluta dåligt. Tror det kommer bli unjefär såhär; Cece och Elisabeth får veta att han valt båda. Båda sticker och gör slut med honom, sen fattar han vilken idiot han är och vill ha Cece och så är vi tillbaka på ruta 1 ;P
 
Sons of anarchy S06E02
Rätt segt avsnitt. Det hände inte så mycket förutom alla dumheter Jax får dom andra i klubben att göra. Tex Jucie, kunde inte Jax döda henne själv om han nu måste mörda henne? Måste han tvinga Jucie till det? Jag tror inte att Juice är en stark person så han kommer kunna ta så mycket mer. Det är ju bra att Jax försöker komma ur vapensmuggling iallafall. 
Om jag hade varit Tara hade jag också skillt mig och stuckit med barnen!
Mådde illa i slutet när Jax och Tara hade sex och hon grät. Fy vad hemskt.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: