kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

V.39 TV-Serier (del 2)

Kategori: Bones

Denna veckan har serierna verkligen börjat rulla in. Kul men hur fan ska jag hinna med allt?! Jag tror att jag kommer prioritera det jag tycker är jätte bra och ta väck det som jag kanske kollat på innan men som bara är helt okej. Sen kommer jag nog inte skriva om allt jag ser heller. Typ Bones och komediserierna på 20 minuter. Nåväl nu ska jag sluta skriva och gå och lägga mig. 


 
Bones S09E02

Gääsp.. Trotts deras undercover var detta avsnittet  rena sömnpillret. Har tyvärr inget mer att skriva om veckans avsnitt.

Sleepy hollow S01E02

Jag vet inte vad jag tycker om Sleepy hollow. Ena sekunden är den helt okej sen blir det bara för mycket. Jag brukar gilla övernaturligt och allt det där men det är lite för mycket av det goda här. Får se om jag kommer fortsätta kolla för med det schemat jag har kan den bli svår att hinnas med.

 

New girl S02E02

Detta avsnittet gillade jag mycket mer än säsongspremiären. När killarna sjöng var så roligt. Jag brukar inte skratta högt rakt ut för mig själv men det gjorde jag där. 

Sen är Jess och Nick väldigt söta ihop. Det ända jag tycker är jobbigt är att Schmidt dejtar Cece och Elisabeth samtidigt. Man vet ju att det kommer sluta i katastrof så man sitter som på nålar och väntar.

 

Modern family S04E01E02 *Säsongspremiär*

Haha! Alltså jag älskar Modern family. Jag skiter i att den inte är lika bra som innan för den är fortfarande skit rolig! 

Jag fick tårar i ögonen när Cam och Mitch friade till varandra. Så fint att båda tänkte fria till varandra. 

Sen är jag lite trött på Sofia Vergaras skrikiga röst men det har jag varit hela tiden.

 

Elementary S02E01 *Säsongspremiär*

Kul att Rhys Ifans spelar Holmes bror Mycoft. Kul att Sherlocks bror är med vem som än hade spelat honom. Tycker alltid om att veta lite mer om karaktärers bakgrunder. Sherlock är bra men jag får faktiskt fundera på att sluta se den här med. Iallafall nu, så kan jag se ifatt när jag har tid.

 

Grey's anatomy S10E01E02 *Säsongspremiär*

Då var Grey's igång igen. Tyckte avsnitten var bra. Bra att Webber överlevde, men synd att Mousy dog. Jag gillade henne, hon var sådär roligt konstig. Gillar typ bara Jo av internsen. Jag blev faktiskt rätt chokad när Mousy kom ner till Richard och fick en elstöt hon också. Då förstod man ju att hon inte skulle klara sig och att Richard förmodligen skulle överleva. Inget grey's utan the cheif! 

Jag ser verkligen Meredith som seriens "mamma" nu. Hon tar hand om allt och alla, Callie, hennes barn, Derek, Christina och Alex typ. Skönt att inte Meredith och Derek har en massa problem nu. Gillar deras lyckliga lilla familj. 

Arizona kan slänga sig i väggen, haha. Nej men är så jäkla sur på henne. Callie var hur snäll som helst mot henne förra säsongen och vad får hon tillbaka?! Usch!

Och nu ska April ändå gifta sig med Matthew. Tyckte synd om honom när dom stod i kapellet och hon predikade om att hon älskade honom och ville gifta sig med honom när hon typ 1 timme tidigare sa till Jackson att hon älskade honom. Men bröllopet blir väl inte av antar jag.

Christina och Owen är jag bara trött på nu. Kan dom inte bara sluta hålla på med varandra om dom bestämt sig för det? När dom håller på såhär som dom gör nu tar man som tittare (iallafall jag) dom inte seriöst längre. Vilket är synd för dom var så fina tillsammans tidigare.

 

Parenthood S05E01 *Säsongspremiär*

Det hade gått några månader när vi börjar säsong 5. Jasmine fick sin bebis med Crosby. Älskade scenen när Crosby körde i bilen utanför Adams hus och han skulle hoppa in i bilen, haha. Tyckte synd om Crosby när han sa att han inte kände något med sin dotter. Men det verkade ändras när hon fick hans efternamn?

Man fick knappt se något av Sarah. Kändes jätte konstigt att se henne för jag kollar ju på Gilmore girls nu och hon är så mycket yngre där och alltid jobbigt att se samma person i två olika serier samtidigt.

Tyckte det var kul att Christina ställde upp i valet om att bli borgmästare. Var rädd för att Bob little skulle ställla till för Amber och Ryan men det verkar inte vara fallet. Eller så kommer det sen. Ryan friade till Amber! Så fint! Gillar dom två tillsammans men tycker lite synd om Amber om han ska vara ute i krig hela tiden.

Det kommer säkert ställa till problem för Julia och Joel nu när hans chef Pete visade sig vara kvinna. Hoppas inte! Dom är mina favoriter!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: