kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

VECKA 36

Kategori: Breaking bad

Glömde helt bort att skriva detta inlägget igår. Det är otroligt tomt på schemat denna veckan. Såg precis att Homelands första avsnitt har läckt på nätet. Ska man se det? Jag har så svårt att hålla mig när det gäller sånt! 

Mitt tvtittande v.36;
 
Keeping up with the Kardashians - Hur kan man göra en sexfilm som ska förställa sina föräldrar :O
The real housewives of New jersey 
The real housewives of Miami 
Mistresses
Face off 
Suits - Spännande nu!
The bridge 
Graceland
Project runway - Skit bra säsong! 
 
Maraton;
 
Breaking bad - Nu är jag inne på säsong 3. Tycker inte den är lika bra som första och andra säsongen. Vet inte varför. Den är fortfarande jätte bra, men som sagt inte riktigt lika bra.
Gilmore gilrs - Jag funderar på att lägga den på hyllan tillsvidare. Kommer inte hinna se den innan höstserierna. Får titta klart på säsong 2 bara.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: