kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

VECKA 37

Kategori: Allmänt

Jag har bloggat väldigt dåligt på sista tiden. Det går inte många serier nu och min nya dator gick sönder i helgen! Jag är så jäkla förbannad, en och en halv månad gammal och den bara känner för att dö?! Bara sådär?! Gaah! Så nu sitter jag med min gamla lååååååångsamma Mac och skriver. Har tagit en paus med Breaking bad och har kollat på Gilmore girls ett par dagar, mysigt! Sen var Dexter tillbaka denna veckan (snart slut, snyft) och Sons of anarchy börjar på onsdag!!!
 
Mitt tvtittande v.37;
 
Dexter - Grymt spännande!
Devious maids 
The real housewives of New jersey 
The real housewives of Miami 
Mistresses
Face off 
Sons of Anarchy - Jag ser så fram emot detta! Bästa serien!
Suits - Harvey <3
The bridge - Ligger efter
Graceland
Project runway - Skit bra säsong! 
 
Maraton;
 
Breaking bad - Nu är jag inne på säsong 3. Tycker inte den är lika bra som första och andra säsongen. Vet inte varför. Den är fortfarande jätte bra, men som sagt inte riktigt lika bra.
Gilmore gilrs - Bara ett avsnitt kvar på säsong 2 nu. Mysig den är!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: