kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

VECKA 38

Kategori: Allmänt

Denna veckan börjar några serier och några försvann sen förra veckan. Jag har lite problem med att kolla på nya avsnitt denna veckan för har bara tillgång till mobilnätet. Med andra ord blir det nog ganska lite inlägg från mig denna veckan. Men jag ska se om det går att fixa på något sätt. Dom nya serierna står i kursiv.

Mitt tvtittande v.38; 
 
Devious maids
Dexter - Bara 2 avsnitt kvar! 
The real housewives of New jersey  
Bones - Mysiga Bones börjar igen 
Sleepy hollowSeriepremiär! Ser fram emot denna 
The real housewives of Miami  
Brookyn nine-nine 
Face off  
New girl - Första gången jag följer New girl på tv (eller ja, datorn) 
Sons of Anarchy - Kan man inte få ett ända avsnitt som inte måste vara så mörkt?
 Suits - Harvey <3 
The bridge - Ligger efter 
Project runway - Skit bra säsong!  

Maraton;  

Breaking bad - Nu är jag inne på säsong 3. Tycker inte den är lika bra som första och andra säsongen. Vet inte varför. Den är fortfarande jätte bra, men som sagt inte riktigt lika bra. 
Gilmore gilrs - Jag har legat i med Gilmore girls såg jag. Är nu på avsnitt 17 säsong 3. Den här serien kan jag kolla på som tur är för jag har den på dvd!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: