kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

VECKA 39

Kategori: Allmänt

Jag har just sett klart Dexter finalen och är väldigt upprörd. Ska inte skriva mer om det nu för jag ska skriva min rätt långa lista med andra serier som jag ska se denna veckan. Det är en massa bra som har premiärer! Marvel's agent of S.H.I.E.L.D. och The blacklist är två nya serier som jag ser fram emot. Bland dom gamla så ser jag mest fram emot Downton abbey, Person of interest och Nashville. Dom nya serierna står i kursiv (även om dom började förra veckan)

Mitt tvtittande v.39; 
 
Devious maids - Säsongsfinal
Dexter - Inga kommentarer nu.
Downton abbey - Mitt älskade Downton, hoppas på en bra start!
The real housewives of New jersey - DRAMA
Bones
HIMYM - Sista säsongen vilket är bra för den är inte i närheten vad den va
Sleepy hollow 
The blacklist *Seriepremiär* - Tycker denna verkar bra, gillade trailern så hoppas att den håller måttet.
The real housewives of Miami  
Brookyn nine-nine - Inte sett än, läst dåligt om den så är inte så sugen.
Face off  
Marvel's agent of S.H.I.E.D. *Seriepremiär* - Vem ser inte fram emot detta?! Ska försöka att ta ner mina förväntningar
New girl
Person of interest *Säsongspremiär* - Min älskade Harry är tillabaka. Men dom har bytt dag? Den brukar gå på fredagar
Sons of Anarchy
Modern family *Säsongspremiär*
Nashville *Säsongspremiär* - Åh <3
Revolution *Säsongspremiär* - Spännande säsongsfinal så får se hur det har gått för dom nu!
Elementary *Säsongspremiär*
Grey's anantomy *Säsongspremiär*
Parenthood *Säsongspremiär* - <3
The Michael J. Fox show *Seriepremiär*
Project runway - Skit bra säsong! Hejar på Brandon!

Maraton;  

Breaking bad - Nu är jag inne på säsong 3. Tycker inte den är lika bra som första och andra säsongen. Vet inte varför. Den är fortfarande jätte bra, men som sagt inte riktigt lika bra. 
Gilmore gilrs - Nu är jag inne på fjärde säsongen. Ska skriva en sammanfattning om tredje säsongen snart!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: