kinglionheart.blogg.se

Detta är en blogg om tv-serier

VECKA 40

Kategori: Agents of S.H.I.E.L.D.

Oj denna vecka börjar serierna på riktigt. Jag har världens längsta schema. Jag hoppas att jag kommer kunna ta väck lite. Söndagen brukar vara min se ikapp dag. Men jag måste ändå ta väck lite. Denna veckan börjar några av mina absoluta favorit serier, Homeland, The good wife, Scandal och The vampire diaries (ja, jag gillar fortfarande den serien). Revenge gillar jag också men den blev lite sämre i säsong 2 men säsongsfinalen slutade så spännande så jag ser fram emot den också. Det som står i kursiv är alla nya serier för säsongen. 
 
Mitt tvtittande v.40; 
 
Betrayal *Seriepremiär* - Känns som en typisk såpa-drama och ibland är det bra ibland dåligt
Downton abbey 
Homeland *Säsongspremiär* - <3
Keeping up with the Kardashians
Masters of sex *Seriepremiär* - Ska bli spännande och se vad det här är förnågot
Once upon a time *Säsongspremiär*
Revege *Säsongspremiär*
The good wife *Säsongspremiär* - Jag fattar inte varför inte fler ser på den här. Den är så välskriven, skit bra skådisar och bara helt fantastisk
The real housewives of New jersey
Bones
HIMYM 
Hostages - Hoppas på ett bra andra avsnitt
Sleepy hollow 
The blacklist
The real housewives of Miami 
Face off  
Agent of S.H.I.E.D. 
New girl
Person of interest 
Sons of Anarchy
Modern family 
Nashville 
Revolution 
Elementary 
Grey's anantomy 
Parenthood 
Project runway - Brukar ofta hålla med juryn om vem som ska åka hem men inte denna veckan!
Scandal *Säsongspremiär* - Äntligen! Som jag har längtat
The Michael J. Fox show - Inte sett än
The originals - Ska bli kul att se om detta blir bra eller ej
The vampire diaries - Mitt tonårshjärta kommer tillbaka när jag tittar på den här typen av serier, haha.
Atlantis - Började i lördags och den ser spännande ut så ska ta mig en titt. 

Maraton;  

Breaking bad - Nu är jag inne på säsong 3. Tycker inte den är lika bra som första och andra säsongen. Vet inte varför. Den är fortfarande jätte bra, men som sagt inte riktigt lika bra. 
Gilmore gilrs - Nu är jag inne på fjärde säsongen. Ska skriva en sammanfattning om tredje säsongen snart!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: